En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

fredag 15 juli 2011

Skulle behöva styling

Tant Grön skriver om sin garderob. Att hon rensar och går igenom vad hon har. Hon konstaterar att hon håller sig till några färger och så jeans.
Jag kan inte ha mina jeans - än! Och förtjänar inga nya så det är bara att försöka smalna av!!
Vad gäller färger har jag olika nyanser av svart och så svart!! River man lite hittar man rött och vitt också. Gräver man ännu djupare så hittar man flera bruna klänningar - BRUNA!?
Hade gett mej själv svart-förbud för ett tag sedan och tyckte att jag skulle vara djärv och tog i och köpte brunt!!
Ja, jag behöver hjälp!!

5 kommentarer:

  1. Fyra nyanser av brunt - hösten hetaste färg Lippe :)

    SvaraRadera
  2. PS. Du skulle varit här ikväll... å dansat DS.

    SvaraRadera
  3. Hm, hm...*experten tänker*
    Du skulle passa i syrén och hallonrött?

    SvaraRadera
  4. Jag köpte en brun klänning för nån vecka sedan, tycker den är jättesnygg.
    Men jag har nog varit som du, svart, svart och mörkblått. Men jag ändrade mig och vågar faktiskt använda färgglada kläder idag. Men visst det är fortfarande lättast att plocka fram jeans o mörk t-shirt.
    Såg förra inlägget, jädrans så smart gjort. Får de inte svar på den annonsen, då vet jag inte vad man ska göra.

    SvaraRadera
  5. Men det var väldigt vad mörkt det blivit här inne?? Är det bara jag eller har du ändrat bloggbakgrunden till svart?

    SvaraRadera