En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 26 juli 2011

Klumpeklant

Fru Gårman har ett hål som står upp! Ja, inte hon men hennes gräsmatta och nu har jag trampat snett i det. Fru Gårman var snabb och säker som värsta Florence Nightengale och la ett proffsigt förband så det blir nog bra. Och tänk, bara för det är inte skitryggen mitt största problem!!! Det är så här det är att ha ett liv utanför soffan och nej, jag hade inte druckit öl!!

11 kommentarer:

  1. Kan du vara så snäll och ta ett kort på det där hålet som står upp? Har aldrig sett ett sådant. Och det där med ölen vet jag inte om jag tror på.... ;)

    SvaraRadera
  2. humorambassadör skulle jag vilja kalla dig :) du är precis en sån som varje människa behöver. kan du inte köra huvvet i kopiator eller nåt.
    jag menar i stf foten i hål.
    me love your point of view, always :)

    SvaraRadera
  3. Aouch då! Sitta stilla på färjan sen, comprendo? Krampendo :-)

    SvaraRadera
  4. Hmm, hur ska denna resa sluta? =D
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hmmm...håller med Helena ovanför - kan du inte ta en bild på hålet som står upp, bara för att få bort den bilden jag har av denna tingest på näthinnan just nu ;) Var rädd om dig resten av utflykten nu och ha det bra - med eller utan öl!!

    SvaraRadera
  6. Vi kommer att kräva många bildbevis och som Jeanette skriver... hur skulle jag klara en dag utan ett inlägg från Lippe med VM-medalj i humor och förmåga att få det på pränt

    SvaraRadera
  7. Och så finns det ytterligare en Florence där ute på öarna, det är bra. Var rädd om dig!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. lippe!
    jag har oxå ett...
    HÅL!!!
    kolla inne hos mig :)
    lycklig resa ♥

    SvaraRadera
  9. Kommer inte in på min blogg för att jag inte kommer ihåg inloggningen man ni kan ju följa mitt liv och leverne hos Fruarna!! Blir en himla massa sedan när jag kommer hem!/Lippe med Gårmans inloggning

    SvaraRadera
  10. Längtar...

    Vill ha massa bilder och berättelser och kanske lite film? Please!!

    SvaraRadera
  11. Söt blogg du har :-)
    Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.

    www.Gniztra.com

    Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)
    Puss

    SvaraRadera