En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

lördag 23 juli 2011

Eftersom de inte kör så kör det ihop sig lite, blir lite körigt!!

Jag åker inte tåg! Jag har åkt en gång på 20 år och nu ska jag åka på måndag vid tiotiden på morgonen. Trodde jag ja!!! Tågen står still till måndag klockan sex på kvällen.
Hur gör jag nu då!
Liftar?
Hmmmm, lägger pannan i veck och funderar! Ska väl gå att lösa för si åka ska jag!!

4 kommentarer:

  1. låter som du ska "bussa" en bit..
    för det såg jag på vägen hem...

    SvaraRadera
  2. Aj, ja det måste ju lösas...Venus har en kram till dig från mig :) Den måste du få! Vill ju ge dig den själv och det SKA jag göra en dag!

    SvaraRadera
  3. Att tro på SJ och att allt där ska fungera, är väl kanske inte det bästa... Hoppas det löser sig! Kram

    SvaraRadera