En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

onsdag 25 maj 2011

Jag är tillbaka!!!

Jag har sedan igår kväll inte kunnat logga in! Inte kunnat göra inlägg eller något. Jag har kännt mej alldeles förskräckligt utanför och ensam....
Men nu funkar det igen efter en massa grejande och vet ni vad som fixade det??? Kakborttagning!!! Så simpelt att jag blir skogstokig när jag tänker på det så då gör jag inte det utan nu ska jag bara rulla runt och vältra mej i gemenskapen här igen!!
Mmmmmyyyys!

Gamle myskatten Joz som gick till de sälla jaktmarkerna för två år sedan.

Jag tar tillbaka lite, jag kan inte kommentera hos en del av er och hos en del bara som anonym :(
Ska ge datorn ett par välriktade sparkar så får vi se sedan...
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

18 kommentarer:

  1. Nu funkar det, tror jag men attans så segt det är! Har fått göra en massa ändringar på inställningar för säkerheten och sekretessen för att det ska fungera? Varför?? Någon som vet?
    Förslag på andra bra bloggleverantörer?? Fast man hör ju att folk bytt HIT för att deras leverantör inte fungerat så det kanske är lika illa överallt?

    SvaraRadera
  2. Jag tvivlar på att det är lönt att byta... Inget har funkat denna veckan, mobilerna spökar, hemtelefonen likaså... Verkar vara nåt i luften!
    Men, kul att se dig igen :)

    SvaraRadera
  3. Det kanske är det där askmolnet som är orsaken! Ja, vi skyller på den. Det är dess fel att jag inte kom till Mallorca förra året, därför kan vi skylla allt på vulkanaska tycker jag!
    Men på lördag går det bra att flyga Arlanda-London. Det har jag bestämt!!! Sen gör det inte nåt om det tar en extra vecka innan man kan flyga hem igen... :D

    SvaraRadera
  4. Innan jag kopplade kakbortagning - haha

    SvaraRadera
  5. Åh samma problem här.......
    Men skönt att du är tillbaks!
    :-)

    KRAM Anne
    Som inte kan kommentera som sig själv...typ..

    SvaraRadera
  6. Bra att det är fixat..har Bloggo som aldrig krånglat men har säkert inte lika mycket finesser som blogger...
    Vilken underbar bild =)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  7. Har fortfarande inte kopplat kakborttagning.....jag läser och läser men det kopplar inte, är nog fortfarande seg efter Åland. Hoppas det är så i alla fall.
    Det är segt på blogger också, det är i alla fall inte som det brukar vara, hoppas det snart blir bra för man (jag) blir frustrerad.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Det är något lurt med Blogspot. Jag kan bara kommentera mig själv som anonym...
    Och nu ska vi se hur det går att kommentera här.
    Nä det får bli med namn

    SvaraRadera
  9. Verkar vara många som haft samma problem. Så även jag. Har varken sparkat eller tagit bort kakor men svurit har jag. Oj, vad jag har svurit. Skönt att det funkar igen.

    SvaraRadera
  10. Tack! Jamen, så klart, cookies. Harr lite schvårt med schvenskan, you know. Det hade jag aldrig kommit på, men så klart jag vet vad cookies är....faktiskt. Tror jag!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Haha, kopplade inte kakorna innan jag läste Shamrocks kommentar. Först tänkte jag att du hade fått kaksmulor under tangenterna. Det har hänt mej. =)

    Underbar bild på kissen. Var det han som du var till veterinären med vid husbranden?

    SvaraRadera
  12. Helena: Japp, det stämmer! Han var världens finaste kisse!! Saknar honom fortfarande ibland, fast mest med ett leende :)

    SvaraRadera
  13. Visst är det skönt när den värsta sorgen gått över och man mest ler åt alla fina minnen man har. Min labrador gick bort för ca 2 ½ år sedan. Blir fortfarande tårögd, men mest är jag glad att jag fick ha henne i mitt liv. :o) Kramar

    SvaraRadera
  14. Tack för snälla kommentaren om muddarna som 4U2 vann. Det var första gissningstävlingen jag hade - tyckte att det var en himla klurig bild att lägga ut så folk fick svettas litet grand.
    ;-)
    Utlottningar har jag haft några gånger du vet när man ska kommentera och länka....
    Vet ej om eller när jag ska ha något sådant framöver och inte heller vad priserna i så fall blir. Det är stundens ingivelse och humör som styr....
    Himla roligt blogg du har fastän du har det litet kämpigt emellanåt vad jag har kunnat utröna på din blogg...med du har ett attans jiddrans humör inser jag och låter dig inte sänkas för det!
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  15. Tur att det gick bra och du kom tillbaka - hade blivit attans tomt utan dig!!
    (Har samma problem som flera andra - det är himla bökigt att kommentera numer!)
    Kram

    SvaraRadera
  16. Det har varit problem för mig också att logga in och kommentera :( det är då man märker hur roligt man tycker att det är att blogga, då när man inte kan... Kram

    SvaraRadera
  17. Härlig bild! Du, var försiktig med datorn, den är trots allt inte mänskligt! :) :)

    SvaraRadera