En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 7 mars 2011

Frågorna besvarade!

  • Jag tycker att jag är en människa med själsligt och andligt djup
  • Att framstå som attraktiv inför andra människo är en positiv sak
  • Man måste fortsätta försöka även om man misslyckats tidigare
  • Det är viktigt att bli respekterad av andra
  • Man bör gripa tillfällen som dyker upp i livet
Några av de drygt 4000 frågor som nu är avklarade och formuläret lagt i kuvertet så iväg med det till Sifo nu :)
Har svarat på frågor om allt, om jag tänker måla om huset, om jag läser tidningar och så en lista på landets alla tidningar där man ska kryssa i om man hört talas om, läst, läser regelbundet osv.
Och du vet väl vilka kanaler du tittade på förra veckan? Vilken dag och hur länge och till sist hur dags??
Hundmat? kattmat? Schampo? Bindor? Bank? Telefon...........

9 kommentarer:

  1. Jisses. Vilken tur jag inte fick det där formuläret. Närminnet är ju det första som försvinner, inte skulle jag kunna komma ihåg vad, när och vilket jag såg på förra veckan...
    Men nu håller vi tummarna för lottvinsten. :)

    SvaraRadera
  2. Herrejee vad frågor. Ska de kartlägga hela ditt liv eller? :)

    SvaraRadera
  3. Vaffö dådå? Frågor alltså.

    SvaraRadera
  4. 4000 frågor???
    Skulle jag inte varken ha ork eller tid till att besvara!
    Hoppas du får något fint för besväret!

    SvaraRadera
  5. Du måste väl ha fått något mer än bara en vinstchans för detta, eller??? Det låter ju som ett hästarbete!!

    SvaraRadera
  6. Oj, en ny blogg-utmaning på G kanske?
    Men snälla =D dra ned lite på antalet frågor tack.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  7. Wow, svarade du på alla? Får du inte betalt?

    SvaraRadera
  8. Hatar sådana undersökningar...men brukar svara...

    SvaraRadera
  9. Jag hade INTE svarat om det inte var för det att man fick en dragning på en penninglott och pengar har en viss dragningskraft på mej just nu :) Man kan vinna mellan 500 och en miljon!! Det är ju bara att inse att tiden har man ju!!

    SvaraRadera