En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 3 januari 2011

Caja och kråkor??

Borde egentligen slänga ifrån mej tangentbordet och gå och lägga mej!! Är helt jäkla övertrött och sitter och fnissar och låter hehehehe....
Skulle ha stängt av och lagt ner för länge sedan.
Så här är det:
min bloggbästis Caja och jag ska sjunga lite varje dag, inte för att det låter bra utan för att vi vill!!
På sin blogg idag har hon lagt ut text och musik till dagens låt och bjuder in andra att gå med och gärna lämna en kråka i kommentarfältet om ni vill joina, det är där min trötthet tar över...vet inte om jag är vid mina sinnens fulla bruk men roligt har jag :)

2+1 i alla fall!!!


Rörelser man kan göra till en kråksång

SOLO!!
Tam-ta-dat-ta-dam..

Gå in till Cajas blogg: http://cajasfoto.blogspot.com/ hon är för det mesta balanserad, fast inte alltid!!! Men ni är i allafall välkommna där, det är ni här oxå, men det är där det finns lite substans och mening för om ni är ute efter det just nu bör ni kasta er ut här i från genast......

2 kommentarer:

  1. HAhahahahahaah nu kan jag heller inte somna som jag skrattar hahahahaha åååhh roliga, goa du...
    LOVE LOVE LOVE LIPPE!

    SvaraRadera