En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 11 maj 2015

Skulle vilja vinna färg för 25 000:-

Ser på TV att det pågår en tävling där man kan vinna färg för 25 000:-. Det skulle passa utmärkt för mitt hus börjar be om ny färg. Går in på sidan för att delta i tävlingen. Där läser jag:

SÅ HÄR TÄVLAR DU

Fota ditt DEMIDEKK-hus och skriv din DEMIDEKK-historia där du berättar när du målade ditt hus med DEMIDEKK, varför du väljer DEMIDEKK samt varför ditt hus är speciellt för dig. 

Så dumt! Om jag redan målat med deras färg så behöver jag väl inte vinna ännu mera färg? Om jag inte tycker att grannens hus behöver målas om då förstås.
Nu hoppas jag att min granne deltar och vinner.
Eller också letar jag rätt på uppgifter om vilken färg som användes för fjorton år sedan när huset målades sist och hoppas på att det är den färgen.

9 kommentarer:

  1. Vi behöver också måla, det är dyrt och jobbigt!

    SvaraRadera
  2. Och magneter i öronen, det är för bättre sömn. Googla NADA...

    SvaraRadera
  3. Demidekkare målar ju bara vart femtionde år, enligt reklamen, men helt klart att du målade med den färgen, det såg jag ju ifjol när vi var över. Klart som korvspad.

    SvaraRadera
  4. Tack! Då slipper jag leta i pärmar efter gamla fakturor! ♥

    SvaraRadera
  5. Det skulle inte vara dumt alls,helst skulle det ingå någon som målar också ;)

    SvaraRadera