En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

onsdag 20 maj 2015

På Blogger intet nytt

En sak jag kommer ihåg från den gamla goda tiden när man bloggade kontinuerligt var att man då och då gick i taket på att Blogger levde sitt eget liv med inlägg och kommentarer.
Eller inte levde alls.
Tog inte många inlägg förrän det inträffade och kommentarer blir dubbla.

Same shit alltså!

7 kommentarer:

  1. Exakt, mycket är sig likt...

    SvaraRadera
  2. Klart du gör!! Blogger ÄR hemma!

    SvaraRadera
  3. Jag får upp en inloggnings ruta varje gång jag kommer hit och samma sak när jag vill kommentera, så har jag inte vid nån annan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det såg jag när jag gick via mobilen. Hm...ska kolla upp det för det var någon skum inloggning jag aldrig sett förut.

      Radera
    2. Tror jag kan ha löst det! Hittade ett script som låg och skvalpade så bort med det! Tala gärna om ifall att problemet kvarstår.

      Radera