En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

fredag 28 juni 2013

Vad lämnar du för spår?

Jag ska i alla fall börja lämna nya spår!
Har inte kommit på riktigt vad det blir men man kan ju lämna olika olika dagar kanske. Hoppas att jag inte glömmer det här till vintern för jag har redan några jag kommit på som det skulle vara kul att lämna konstiga spår i snön hos.
Tänk att smyga in i trädgården hos folk och göra rackartyg med jättestora fågelfötter! Kanske något bus vid fågelbordet?
Så fort de fyllt på så sticker man dit och tar hela bordet och "fågel-fotar" iväg med :)
Inte för att jag längtar efter vintern men kul ska det bli.
Har ju lite dåligt med sandstränder i närheten så......men vänta, det är det ju inte!
AHA!!!


1 kommentar:

  1. Men vad roligt! Såna där tofflor vill jag också ha!

    SvaraRadera