En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

lördag 25 maj 2013

Tillfälligt jobb hos polisen!

"I don´t have any problems with my computer. 
My problem is asholes like you! And now you think that I´m going to give you my password so that you can get accsess to my acounts? 
I dont know whats worst, that you think that I´m that stupid or that you really are that stupid that you think I would fall for that kind of scam "!
Dessutom ljög jag när han frågade vad jag jobbade med.
Jag är numera "district data manager at the police authority".

En del dagar är som gjorda för samtal från bedragare. Normalt brukar jag bara ge dem en lång harang och slänga på. Men idag var det han som lade på!
Nästa gång ska jag ha en annan teknik, då ska jag se hur länge jag kan hålla dem på tråden.....
Jag menar, det kan ju ta jätte-jättelång tid att starta datorn, hitta lapparna med lösenorden osv, osv.
Jag ska avsluta med: - This conversation has been recorded!!

1 kommentar: