En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

lördag 20 april 2013

Nu har jag en!

Har fått en present av Super-Snälla-Silver-Syster!
Jag ville så gärna ha den men när man som jag lever under existensminimum blir det inte pengar till mera än det nödvändigaste.
Men nu fick jag den!
Jag har öppnat den, jag har läst de första kapitlen och det berör - igen.
Tänkte först att det här är nog ingen bok man läser i ett sträck, man har ju läst den innan på något sätt när man läst bloggen men jag kommer att läsa, känna och tänka.

Imorgon är Kristian med på TV4:s morgonprogram då ska jag titta.


3 kommentarer:

  1. Det där är en bok och en blogg som jag har missat. Har du länk? Nyfiken som jag är ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram tillbaka! Har gett dig länken inne hos dig men det kanske är flera som vill ha så det blir här också då.
      http://ikroppenmin.blogspot.se/

      Radera
  2. Åh den där vill jag ha, Kristian skriver så underbart vackert och gripande. Jag ska också se nyhetsmorgon.

    SvaraRadera