En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

fredag 10 december 2010

Utmanat sovrumsfönster!!

Min högt, högt uppskattade och omtyckta bloggsyster gav oss en utmaning: lägg ut en bild på utsikten från ditt sovrumsfönster.
Det kunde ju inte jag motstå!

Så här ser det ut utanför mitt sovrumsfönster.
Sedan kan ju inte jag hålla mej till uppgiften utan måste fortsätta på temat mitt sovrumsfönster!

Så här kan det se ut PÅ mitt fönster när snön har yrt!




Så här kan det se ut innan jag släcker för kvällen:



När jag har släckt lampan och det iaf inte blir mörkt:




Favorit i repris: utsikt från mitt sovrumsfönster!!


Svårt att hålla mej till uppgiften???? Jag veeeet!!!

7 kommentarer:

  1. Åh vilka bilder från dina fönster vännen, jag niger ända ner till golvet och tackar ;-D

    Ps. den sista bilden är ju den absolut bästa själavårdsbild jag någonsin sett....har du inte den som tavla i ditt hem????

    Fredagskramar i stora lass/caja

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Fina ju!:)

    Sv: Ja, visst är Jay otroligt bra! Svorskan och jag var på Melodifestivalfinalen och hade rosa hattar på, haha, så man vet aldrig..:D

    SvaraRadera
  3. Det kanske beror på att du forskar samtidigt (ler)?

    SvaraRadera
  4. Fnizzz....4U2, glömmer ibland att det är ju DET jag gör!!!!!

    SvaraRadera
  5. Sv: Vad kul, det kommer du säkert kunna göra! Är det snart dags för operation?

    PS: Vill bara berätta att ditt url när du kommenterar inte fungerar. Det beror nog på att du skriver http:// före din adress. Jag hittar dig ändå, men du kanske missar andra läsare i onödan.

    SvaraRadera
  6. Nu skall du ha fått ett mejl från mig. ha det bra. Kram

    SvaraRadera
  7. Åhh vad fint!! Vi har spårvagnar utanför vårt fönster ;) //Heidi

    SvaraRadera