En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

onsdag 8 december 2010

Nästan ny tid - igen!


Det är hit jag ska.......i början på mars!!
Lite långt bort i tid, och först blev jag lite besviken, men sedan tänkte jag det att kanske jag kan komma upp på benen liiite mer så att musklerna kanske kan väckas till liv!
Det skulle ju vara bra!!!
Men visst ser det fint ut på Strängnäs Ryggkirurgiska Klinik?

3 kommentarer:

  1. Vad skall du göra där? Vill också dit, jag har ju mitt ryggproblem... Fint ser det ut.

    SvaraRadera
  2. Grattis vännen, håller tummarna för att tiden ska gå fort, fort!!

    Kraaaaam/caja

    SvaraRadera
  3. Åhh grattis till tiden i mars..den som väntar på nåt gott.. ;) Jag tycker att ryggkliniken ser ut som ett spökhotell..haha..trodde att jag skulle se spöken när jag låg inlagd med det var bara hallucinationer av medicinerna..tror jag ;)

    SvaraRadera