En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

onsdag 1 december 2010

Enastående ensamstående!

Tittade på Malous Efter tio idag, hon har den här veckan låtit fyra stycken singlar göra "levande" kontaktannonser. Nästa veckas tema är nämligen Singlar och då ska några av de som svarat på dessa annonser få komma och träffa annonsörerna.

Svenskar är tydligen ett av de mest singeltäta folk som finns. Nyfiken på hur det ska speglas, som positivt eller negativt:
Jag är singel och just nu känns det helt rätt men det kan ju ändra sig, först ska jag bli bättre i min rygg och komma upp på banan och börja jobba igen. Sen, kanske....

Man blir ju mer och mer observant på vad man inte vill ha för sorts karl när man ser tillbaka på de förhållanden man haft.
Jag brukar ha ganska långa förhållanden och ganska långt emellan oxå så vi får väl se hur det blir när ryggen är lagad och man kan ge sig ut bland folk igen. Har en förmåga att snubbla över dom utan att leta och önskar att det blir så även den här gången :)

Man kanske skulle skaffa sig en hobby så länge:




Man blir ju inte yngre precis och inte karlarna heller, men som min käre kusin sa: vi är ju inne på tredje sortering nu, minst!!

Under tiden lever jag inte i celibat, jag bara buffrar min sexuella energi :)

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha ha....TACK för ett GOTT skratt så här på kvällskvisten och efter ett superlångt arbetspass:)
    Vilken härlig dam, helt underbar, måste titta igen:D
    Också ett underbart uttalande av din kusin för så är de ju;) (Jag är 45)
    Buffra på du, och lyllos den som du träffar;);)
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vad kul, klart du inte lever i celibat. Och inte ska man nöja sig med tredjesortering heller! Fast det är svårt att hitta nåt annat när det gäller män, i och för sig..;D

    SvaraRadera
  3. Hej! Gillar din välformulerade kommentar om celibat och buffrad sexuell energi! Kommer att lägga dig till en av de få jag följer ((:

    SvaraRadera
  4. Välkommen du som aldrig ger upp!!!
    Sticker över direkt till dej och hälsar på!

    SvaraRadera