En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 16 november 2010

Ännu lite bättre :)

Gick av morfinet igår och det blev en tuff eftermiddag och natt men nu känns det bättre. Är så pass att jag klarar mej på vanliga värktabletter vilket är helt underbart.
Är väldigt trött idag så efter lunch planerar jag att försöka sova lite sedan ska jag duscha och se om jag kan börja "träna" lite.

Är tacksam för att mor är här och fixar....

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra, även jag har en "må bra dag" idag. Tänk om det fick vara så varje dag för oss....

    Stor kram till dig idag Lippe/c

    SvaraRadera
  2. Så glad att du oxå har en bra dag Caja!! Då blev den ju helt plötsligt dubbelt så bra :)
    Braiga kramar tillbaka/Lippe

    SvaraRadera